Basisschool De Botteloef staat in een groene omgeving en heeft een kleinschalig karakter. Zo kunnen wij ieder kind goed leren kennen en persoonlijke aandacht geven.
In ons fijne schoolgebouw, met overzichtelijke indeling, is volop ruimte om met kleine groepen kinderen te werken. Daarnaast hebben we een moderne bibliotheek, grote gymzaal en een podium waar we regelmatig opvoeringen houden. Er is een speciaal lokaal ingericht voor het Schrijflab, de muzieklessen en een atelier voor beeldende vorming.

Op De Botteloef vind je alles onder een dak. Ook buiten schooltijden kun je bij ons terecht. We hebben inpandig een buitenschoolse opvang en voor de jongere kinderen een voorschool en kinderdagverblijf.

Meer over onze school:

Onze pluspunten